La competència en el coneixement i la interacció amb el món físic és una de les competències bàsiques recollides per la LOE com a objectius de totes les àrees del currículum educatiu. Suposa la capacitat d'entendre l'entorn immediat, orientar-se en ell, reconèixer les seves característiques i possibilitats d'anàlisi i com es pot relacionar cada subjecte amb aquest entorn. Les persones amb una forta intel·ligència naturalista o capacitat espacial segons la teoria de les intel·ligències múltiples solen destacar en aquesta competència.
La competència segons les mates..
- Comprensió i descripció més ajustada de l'entorn.
- Desenrotllament de la visualització (concepció espacial): fer construccions, manipular mentalment figures en el pla i en l'espai, ús de mapes, planificació de rutes, disseny de plans, elaboració de dibuixos…
- Ús de la mesura per a aconseguir un millor coneixement de la realitat, augmentar les possibilitats d'interactuar amb ella i de transmetre informacions cada vegada més precises sobre aspectes quantificables de l'entorn.
- Utilització de representacions gràfiques per a interpretar la informació
PUNTUACIÓ
1.He entés la informació que m'han donat.
2.He entés la informació i m'he pogut orientar en ella.
3.He entés la informació, m'he pogut orientar en ella i sóc capaç de reconèixer les seues característiques i possibilitats d'anàlisi.
4.He entés la informació, m'he pogut orientar en ella, sóc capaç de reconèixer les seues característiques i possibilitats d'anàlisi i puc relacionar cada subjecte amb l'entorn.
No hay comentarios:
Publicar un comentario